Subject: RE: Külitse–Järiste jalgratta- ja jalgtee ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 15:14:51 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 9:46 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Külitse–Järiste jalgratta- ja jalgtee ehitamise ehitusloa 
menetlusse kaasamine

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 1. november 2024 19:35
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
; Eesti Andmesidevõrk MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Tartumaa Ühistranspordikeskus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Külitse–Järiste jalgratta- ja jalgtee ehitamise ehitusloa 
menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Külitse–Järiste jalgratta- ja jalgtee ehitamise ehitusloa 
menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 01.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-002/18875-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.